
Viral gaan op LinkedIn: hoe zet je dit in als onderdeel van de contentstrategie?
LinkedIn is nu al een paar jaar mijn favoriete platform om in te zetten voor ondernemers, afhankelijk van wie de doelgroep is uiteraard. Maar om
LinkedIn is nu al een paar jaar mijn favoriete platform om in te zetten voor ondernemers, afhankelijk van wie de doelgroep is uiteraard. Maar om
Deed het pijn, toen je uit de hemel viel? Of… Hoe zwaar weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken. Ik weet het, slechte
Als je kijkt naar jouw laatste zes posts op social media – of het nu Instagram, LinkedIn of een ander platform is: hebben deze zes
Social media inzetten als marketingtool voor jou als ondernemer kan behoorlijk ingewikkeld zijn. Jij bent goed in jouw vak, wilt dat ook het liefst beoefenen,
Als ondernemer is het bedenken van content voor je eigen marketingkanalen een behoorlijke uitdaging. Je bent immers al druk met het runnen van de business
Als startend content marketeer kreeg ik met grote regelmaat aanvragen van ondernemers die vroegen: “Kun jij 12 posts per maand maken en posten? Dan kan
Als specialist in converterende content is er geen enkele vraag die ik zo vaak krijg als: “Hoe krijg ik nu meer resultaat uit mijn content
Het ondergeschoven marketingkindje op social media voor veel ondernemers: LinkedIn. Veel ondernemers, zzp’ers en ‘solopreneurs’ hebben een personal brand. Ze doen marketing vanuit hun eigen
Socialmediamarketing zoals wij het kennen ligt onder vuur. Onlangs stonden de kranten vol met het nieuws dat Meta, het moederbedrijf van onder andere Facebook en
Het gebruiken van hashtags in je Instastories gaat er voor zorgen dat je nieuwe kijkers en volgers aantrekt. Door hashtags toe te voegen reiken jouw Instastories verder dan je huidige volgers.
De know-like-trust factor is een model wat de drie fases weergeeft waar een volger doorheen gaat om uiteindelijk klant te worden.
Instastories inzetten is anno 2020 de manier om van volgers klanten te maken. Het is voor iedere ondernemer dus enorm belangrijk om te snappen wat Instastories zijn en nog belangrijker om te begrijpen hoe je deze nu inzet.
Het internet staat VOL met artikelen over marketing en online ondernemen. Het is veel en verwarrend. Wat is er nu eigenlijk waar? Wat is nu slim om wel of niet in te zetten? Waar moet je op letten?
Nou daarom presenteer ik je bij deze; de rode draad. De rode draad in online marketing, personal marketing en branding, storytelling en online ondernemen.
Maar ook de rode draad in de verhalen van al mijn klanten die VIRAL zijn gegaan. Behoefte aan inzichten en kennis? Duik er vooral in. Ik snap het trouwens ook als je niet constant deze website wilt refreshen. Er komen twee blogs per maand online, ik stuur ze één keer per maand naar je toe. Laat hier even je e-mail achter.
Ik ben actief op LinkedIn en Instagram, lijkt me leuk als we daar alvast kennismaken. Heb je een vraag en heb je het antwoord niet op de website gevonden? Stuur me dan gerust een e-mail.