GHOSTWRITING

Je hebt een business waar je trots op bent. Je aanbod klopt als een bus, je klanten zijn meer dan blij met je en je omzet groeit gestaag. Als je kijkt naar wat er staat, kun je niet anders dan concluderen dat alles wel lekker loopt.

Tegelijkertijd weet je dat je er meer uit kunt halen. Als ondernemer ben je altijd op zoek naar meer. Meer impact, meer klanten, meer bekendheid in de branche, meer omzet. Offline heb je jouw stempel al op de markt gezet en nu is het tijd om online minstens net zo groot te worden.

Je weet dat er op social media een wereld aan kansen op je ligt te wachten. Daarom ben je hier. Je wilt een partner in crime die samen met jou alle mogelijkheden grijpt die er zijn.

Manouk Voermans - TOP SECRET-60 2

Je probeert van alles, maar je doet niet het juiste

Je hebt een LinkedIn account aangemaakt en daar post je wel eens wat. Maar het zet geen zoden aan de dijk. Je haalt er geen klanten uit. Ook op Instagram heb je een poging gewaagd om zichtbaar te zijn. Dat leverde evenmin iets op. Nu twijfel je of je op TikTok moet, omdat je hier zoveel over hoort.

Je zoekt een ingang. Een ingang naar de coulissen van waaruit je het podium op kunt. Voor een digitaal publiek staan vol mensen die nieuwsgierig naar je zijn. Je wilt dat mensen je online leren kennen. Want dat is de weg om jouw verhaal, jouw missie, dat wat jij met je bedrijf doet kenbaar te maken bij de doelgroep voor wie jij er bent.

Jij ziet de potentie. Je weet alleen niet hoe je dat podium opkomt. Hoe je een boodschap vertelt die triggert, prikkelt, intrigeert en emotioneert. Dat is précies waarom je met een social media ghostwriter zou moeten werken… 

Als ghostwriter zet ik jou in de spotlight zonder dat iemand ooit hoeft te weten dat iemand anders jouw verhalen opschrijft en omzet tot marketingstrategische pareltjes…

“In een wereld vol gratis kennis en AI, zijn het juist jouw verhalen die het verschil maken. Jouw verhalen zijn de basis van een ijzersterke personal brand. ”

Dit is wat er gebeurt als wij onze krachten bundelen…

Niet alleen heb je momenteel een volle agenda, je hebt daarnaast ook niet voldoende kaas gegeten van personal marketing en storytelling. Jij en ik weten allebei dat als je het allerbeste uit je social media content wilt halen, wij het beste onze krachten kunnen bundelen. Ik heb meer dan 200 VIRAL posts geschreven en meer dan 100 ondernemers geholpen met het opbouwen van een krachtig personal brand dat klanten, expertstatus en bereik oplevert. Laat mij je handlanger zijn, je co-captain, je partner in crime.

Ontdek mijn social media ghostwriting traject: The Secret of Content.

Wat ga ik voor je doen?

Ik ben contentexpert, personal marketing specialist en social media storySeller. Voor een aantal klanten per jaar zet ik mijn skills in om content uit handen te nemen. Ik schrijf content voor je, als een persoonlijke ghostwriter. Zo ben je verzekerd van zeer hoge kwaliteit converterende posts.

Geloof me, jouw concullega’s gaan zich afvragen waar jij de tijd vandaan haalt om dit zo goed op te tuigen. Op dat moment ben ik dan jouw best kept secret 🤫.

Ik wil dat we jouw verhaal echt aan de buitenwereld gaan vertellen, zodat je de impact krijgt die jouw bedrijf echt zou moeten hebben. Ik wil dat je met trots door jouw eigen socialmediakanalen scrolt. Ik wil je op de best mogelijke manier organisch zichtbaar maken mét mijn skills en VIRAL-methode.

Overtuigend bewijsmateriaal…

Hoe werkt dit social media ghostwriting?

Strategie

Het begint met een verdieping in jouw bedrijf en doelgroep. Daarom starten we met een strategisch gesprek waarbij ik inventariseer wie de mensen zijn die je wil bereiken en wat zij moeten horen. Ik moet als jouw ghostwriter volledig in het hoofd van je ideale klant kunnen kruipen.

content brainstorm

Iedere maand staat er daarom een brainstorm in onze agenda. Een brainstorm duurt gemiddeld 60 minuten. Tijdens die brainstorm stel ik je strategisch bedachte vragen, die aansluiten bij de doelen die je hebt. Jij geeft mij antwoord op de vragen en voorziet me van vakinhoudelijke informatie.

content creatie

Na de brainstorm heb ik alle input verzameld om jouw content te kunnen creëren. Ik ga op basis van jouw tone-of-voice het aantal post schrijven dat we hebben afgesproken.

edit

Wanneer de posts zijn geschreven, stuur ik ze door naar één van mijn editors. De editors controleren alle posts op spelling, grammatica en zinsopbouw. Ik ben een creatieve schrijver, soms maak ik wel eens foutjes en het is lastig om je eigen fouten te zien. Zo hanteer ik altijd een vier-ogen-principe voordat jij de content te zien krijgt.

feedback

Wanneer je de posts van mij ontvangt, is het van groot belang dat je me voorziet van feedback. Niet alleen leer ik in het begin van de samenwerking jouw taal goed spreken. Ook wil ik dat je naar de posts kijkt zodat er geen enkele post online komt waar jij niet achter staat.

visuals

Ook denk ik mee over wat we visueel doen met je posts. Samen bespreken we welke foto’s en beeldmateriaal het beste zijn.

inplannen

Ik plan de posts voor je in zodat je echt nergens meer aan hoeft te denken.

magic

Ten slotte, als alle posts goedgekeurd zijn en ready for upload, voeg ik met jou nog wat magic toe. Maar wat die magic is… Dat vertel ik als we kennismaken met elkaar.

Dus, zullen we kennismaken?

Plan een vrijblijvende kennismaking in om te ontdekken of we een match zijn.

Mag ik jouw best kept secret zijn?

Dit traject is beschikbaar voor slechts 10 ondernemers per keer. Momenteel is er nog 1 plek beschikbaar. De termijn van het traject spreken we samen af, het gaat om minimaal 3 maanden. Daarna is maandelijks verlengen mogelijk.

Binnen dit traject heb je keuze uit 3 pakketten die ik je in een kennismakingsgesprek vertel. De prijs van dit traject begint vanaf 1000,- per maand excl. btw.

 Gaan we dan nu eindelijk jouw merk ijzersterk op de kaart zetten? Laat je mij mijn magic doen zodat jij bezig kan zijn én blijven met waar jij goed in bent. Laten we kennismaken met elkaar 👇

Meest gestelde vragen

Heb je nog vragen voor me? Je mag ze bewaren voor het kennismakingsgesprek. Of lees hieronder de antwoorden op de vragen die het meest aan me gesteld worden.

Wat is het verschil met een gewone tekstschrijver?

Ik ben geen tekstschrijver. Ik schrijf namelijk niet zomaar teksten. Ik ben gespecialiseerd in social media copywriting en beïnvloeding psychologie. Teksten die de ideale klant aanspreken, die raken tot de kern, die vertrouwen wekken en mensen aanzetten tot actie. Er zit een strategie achter, waardoor jouw teksten converteren en VIRAL gaan. Iemand die alleen teksten schrijft heeft doorgaans deze ervaring en expertise niet, waardoor je niet de resultaten behaalt die je wil en die nodig zijn.

Je hebt er zin in, dat snap ik. Als we eenmaal de knoop hebben doorgehakt en serieus met onze personal marketing aan de slag willen, dan willen we het nu. Doorgaans kun je dezelfde maand nog met me starten. Maar ik kan de toekomst niet voorspellen. Dus tijdens onze kennismaking vertel ik je op welke termijn je kan starten.

Een goede marketeer doet geen beloftes. Daar zweer ik bij. Ik kan onmogelijk garanties geven of beloftes doen over de resultaten die je gaat behalen. Het is van zoveel factoren afhankelijk, dat ik verkeerde verwachtingen zou scheppen als ik het wel zou doen. Dus, geen garanties en geen gouden bergen hier. De enige belofte die ik maak is dat ik mijn uiterste best voor je ga doen en mijn ervaring, skills en kennis voor je ga inzetten.

Je kan jouw eigen social media storytelling en content voor 80% uit handen geven aan me. Die andere 20% heb ik van je nodig. Kijk, ik ben expert in mijn vakgebied en jij in jouw vakgebied. Ik heb jouw expertise nodig om content over te schrijven. Ik heb dit traject zo ingericht dat je maximaal 3 uur per maand kwijt bent aan me. Jij zal altijd nodig zijn om tot de beste resultaten te komen.